tirsdag 11. mai 2010

Slutten av et fantastisk kapittel...

Om 24 timer sitter jeg på flyet og skal til å forlate Mexico. Jeg vet ikke om jeg noensinne kommer tilbake hit eller om jeg reiser tilbake til Mexico i det hele tatt. Det eneste jeg vet er at de siste fire månedene har vært helt fantastiske. Jeg ventet nesten et helt år på at jeg skulle komme hit, og nå er hele opplevelsen slutt. Jeg har møtt mange flotte mennesker og lært mye nytt om meg selv. Nå vet jeg at jeg er i stand til å klare meg selv. Jeg klarer å lage middag, handle inn mat(innenfor et budsjett vell å merke), gjøre lekser og lese til eksamen inne selv om været ute er perfekt og jeg klarer å komme over hjemlengselen.

I begynnelsen savnet jeg venner og familie veldig mye, men etter at jeg ble bedre og bedre kjent med menneskene her nede har de på en måte blitt familien min. Det er dem jeg snakker med om ting, dem jeg bor med og dem jeg liker å tilbringe tid med! Playa har etterhvert blitt mitt hjem og mitt tilfluktssted for sola;)

Jeg gleder meg selvfølgelig til å komme hjem, men jeg vet at etter et par dager i Norge hvor jeg får opplevd norsk mat og sett venner igjen, kommer jeg til å savne alle vennene mine herfra. Det er trist at tida har gått så fort, men vi har samtidig fått opplevd ekstremt mye. Det er rart å tenke på at jeg har tilbrakt hele februar, mars, april og deler av januar og mai på dette stedet!

Dette blir trolig nok det siste blogginnlegget mitt fra Mexico. Nå følger noen bilder fra min siste tid i Playa del Carmen, Mexico.



Nina og Nathalie:)
På vei til avslutningsfesten for hele Gateway College.

Jordbær og vin må til når en skal feire siste eksamen:) Bassenget utenfor leiligheten:)
Det siste vorsjet i leiligheten vår.
Vi tok hadde photoshoot på stranda en av de siste dagene. Mange flotte minner fra fire flotte måneder!
Sissel, Elisabeth, Kristina, Pia, Nina, Nathalie og meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar