onsdag 28. april 2010

To uker igjen

Etter mye eksamenslesing de siste ukene har jeg endelig hatt tid til å oppdatere bloggen. Det har skjedd svært lite interessant på min side av jorda de siste ukene. Hver eneste kveld har gått til eksamenlesing og pugging. I dag var første eksamen i spansk muntlig. Puggingen viste seg å være verdt da jeg gikk derfra med karakteren A! Ellers har jeg eksamen i spansk skriftlig, exphil og exfac på mandag, onsdag og fredag i neste uke. Etter det har jeg endelig fri. Så er det ikke mange dagene igjen før jeg skal reise hjem!
Det har vært få dager med sol i det siste, men når de endelig kommer, nytes vi dem for fullt nede på stranda!
Hver søndag har vi fellesmiddag. Sist søndag lagte vi pizza, noe som var kjempegodt! Det var en utfordring siden vi ikke hadde noe skjevle til å skjevle ut deigen, men vi fant en løsning!
Været her i Playa har ikke vært mye å skryte over. Det regner ofte og dersom det ikke gjør det er det nesten alltid overskyet likevel. Vi har også opplevd torden og lyn som vi aldri har opplevd før. "BANG" sa det plutselig en kveld vi satt hjemme og så film! Vi gikk ut for å følge med på stormen men måtte inn igjen like etter siden det var altfor skummelt å være ute. man aner fred og ingen fare, så plutselig lyser hele himmelen opp og det kommer et brak av en lyd som er drit skummel!
Ellers liker vi å gå ut flere ganger i uka. Playa har en ganske ålreit partygate med mange uteplasser vi kan stikke innom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar