mandag 12. april 2010

Uka som var

Nå er det ikke lenge til jeg skal pakke koffertene mine igjen for å dra hjem til Norge. Det virker som tida har forsvunnet foran øynene våre og nå er det plutselig så mye vi skal ha gjort. Det er merkelig hvordan man plutselig lærer å sette pris på ting når man ikke har dem lenger. De siste dagene har jeg tenkt til meg selv at jeg er så utrolig heldig som har fått tilbrakt de siste tre månedene i Mexico og blitt kjent med mange kjekke mennesker. Jeg gruer meg til å si hade til dem som har på en måte blitt familien min her nede! Men nå har vi bestemt oss for å gjøre mest mulig utav de siste fire ukene her i Mexico og gjøre så mye som mulig.

For å snakke om ting som har skjedd den siste uka, så fikk jeg besøk av Gørild, Hege og Anna som er på oppdagelsesferd rundt om i verden. At jeg fant dem stående utenfor leiligheten(bokstavelig talt) var en veldig fin overraskelse!! Dem hadde visst ringt hjem for å finne utav hvor jeg bodde slik at de kunne overraske meg. Det klarte de og! Vi besøkte Tulum og feiret Gørilds 20-årsdag med en tur på byen. Det var utrolig kjekt å få besøk av kjentfolk fra Norge!:)


Interessante mayaruiner i Tulum og en fantastisk fin utsikt over havet! Jeg tror nesten at jeg må flytte tilbake hit etter jeg har reist hjem. Jeg kommer til å savne denne plassen altfor mye!

Ellers har jeg tilbrakt mye tid på stranda den siste uka og vi merker at det skjer endringer i temperatur og solinnstråling nå på denne tida av året. Plutselig, da man trodde man ikke kunne bli solbrent lenger, kommer man hjem som en rød hummer. Sola er ufattelig sterk og jeg må passe på å smøre meg godt inn med solkrem flere ganger til dagen for å ikke bli solbrent!



Meg og min kjære Pia på stranda.


Vi feiret også at Nina ble 21 år med boller, kake, ballonger og mimelek:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar