mandag 4. januar 2010

3 spennende og travle uker igjen!

Nå er det ikke lenge før jeg skal sette meg på et fly til Cancun i Mexico! Den 25. januar reiser jeg, sammen med ca 80 andre fra resten av Norge, til Playa del Carmen utenfor Cancun. Her skal jeg studere og ta eksamen i ex-phil, ex-fac og spansk.

Alle regninger er betalt så nå gjenstår det bare å pakke. Det kommer til å bli ganske hektisk den siste uka før jeg reiser! Alt som har blitt planlagt over så lang tid skal nå settes sammen og bli til en forhåpentligvis fantastisk tur!

Jeg har opprettet denne bloggen for å prøve å fortelle alle hjemme så mye som mulig av det som skjer med meg på den andre siden av jorda. Jeg skal prøve å oppdatere så ofte som mulig selv om det gjerne blir litt vanskelig. Det hadde vært utrolig kjekt om du har lyst å følge med på livet mitt i Mexico! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar