søndag 24. januar 2010

...med et SMELL

Ja nå er det ikke mange timer igjen før jeg skal forlate dette kalde landet! Jeg føler jeg bare skal på en to-ukers ferie bare for å komme hjem og fortsette der jeg slapp. Det er helt merkelig å tenke på at jeg flytter ut i fire måneder. Hvordan skal du forberede deg på det? Kan ikke si jeg gruer meg til å forlate vær-tilstanden her hjemme. Har blitt så lei av all isen og kulden de siste ukene så nå er jeg skikkelig klar for varmere tider!

De siste ukene har jeg gledet meg så mye at det ikke har gått opp for meg hva jeg egentlig begir meg ut på. Alt har gått så fort at da jeg i går skulle si hade til en del venner, traff jeg veggen med et smell. Hvordan skulle jeg kunne vite at det skulle bli så hardt å si hade til dem du har blitt så glad i? Jeg vet at jeg skal se dem igjen om fire måneder men jeg tror det som overrasket meg mest er den store forandringen jeg nå skal gjennomgå. Jeg har hatt et trygt nettverk av venner og familie de siste årene at det blir rart å plutselig ikke ha det slik på samme måte lenger.

Jeg følte meg mye bedre da jeg snakket litt med to av jentene jeg skal bo sammen med. Vi snakket litt om Mexico og om hvor mye vi gleder oss så det var veldig kjekt. Jeg føler meg litt tryggere allerede foran møtet med alle andre.

I morgen blir det handling av litt småting før jeg blir kjørt til flyplassen kl. 15. Jeg skal også spise lunsj med noen av de kjekke kollegaene mine fra Giskehallen. Jeg kommer til å savne jobben og dem kjempe mye men nå er det bare å se framover. Jeg kommer til å oppleve utrolig mye spennende i Mexico og få et minne for livet.

Snakkes om ikke så altfor lenge fra den andre siden av Atlanterhavet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar