onsdag 27. januar 2010

Martinair sucks!

Nå er jeg vel fremme i Playa del Carmen. Vi kom fram til Cancun i går kl 19 (kl 02 norsk tid) etter en forferdelig flytur! Du må aldri finne på å reise me flyselskapet martinair dersom du skal reise langt. Det var utrolig lite plass til bena og vi fikk bare ett måltid i løpet av den 10-timers lange flyreisen! Da er det verdt å betale litt mer for å få en større porsjon middag på KLM og litt større benplass! På grunn av lite mat, lite søvn og turbulens var jeg kjempe kvalmen hele flyturen. Det har jeg aldri vært før - og jeg har flydd en del!

Da vi kom fram i Cancun merket jeg med en gang at jeg ikke var i Norge eller Europa lenger. Dette var pga den spesielle lukta på flyplassen. Det var folk fra Gateway College som stod og ventet på oss etter at vi hadde hentet bagasjen. Vi fikk utdelt informasjon, drikke og litt snacks. Etter litt venting(fordi fire stykk mistet bagasjen sin) kjørte vi i 45 min for å komme til leilighetene i Playa del Carmen. Jeg bor i B5 sammen med Hege, Tonje og Nina. Alt har gått fint så langt og leiligheten er kjempe fin med vaskemaskin, air condition, tv og internet. Klokka er nå halv 8 om morgenen. Vi la oss tidlig pga jetlag og får ikke sove lenger. Vi skal møtes kl 10 i dag utenfor bygget for å gå bort til skolen for å få litt info og sånt. Deretter er det beachparty kl 15.30 på stranda.

Jeg har ikke vært ute enda når det har vært lyst så jeg aner ikke hvordan det ser ut. Jeg skal ta litt bilder i dag og prøve å få lagt dem ut litt fort. Det eneste jeg vet er at det er varmt og klamt! Har sovet veldig dårlig i natt fordi det er så uvant. Men det var ufattelig deilig å komme ut fra flyet og ikke fryse! Frister jeg hvis jeg sier det var 24 grader?

1 kommentar:

  1. hei kjære!!
    Glede meg t å hørra merr fra deg! husk å drikk masse vann og prøv å få sova mest mulig for å komma inn i ny døgnrytme:D
    kos deg masse vennen min!

    SvarSlett