fredag 29. januar 2010

Me"h"ico - landet med alt!

Hola!!
Nå har jeg tilbragt to hele dager i Playa og så langt er det helt fantastisk! Jeg snakker seriøst om kritthvite strender, turkis hav, hyggelige mennesker, og sandkorn som er så små at det føles ut som om du vasser i slam når du går i vannet - noe som faktisk er mye herligere enn det hørres ut til å være)!

I dag har vi fått mye informasjon om alt man kan gjøre her i Playa. Listen har allerede blitt lang med all slags ting jeg skal gjøre. Jeg skal blant annet hoppe i fallskjerm, dykke, kjøre 4-hjuling gjennom jungelen, rappelere, svømme med delfiner, danse salsa, gå på bartenderkurs, snorkle i de små grottene med ferskvann i jungelen og mye mye mer!! Det er helt utrolig hvor mye det går ann å finne på her nede. Det er også store shoppingmuligheter. Her får man tak i alt man måtte trenge. Relativt mye billigere enn Norge er det også.
Litt salsadans på skolen med en av landets beste salsadansere

STRANDA!!!

Første kvelden med beachparty på utestedet Sensi
5th avenue - hovedgågata i Playa del Carmen
Her bor jeg. I Magic Paradise leiligheter

1 kommentar:

  1. oo, utrolig flott becks! skikkeligt fint d va der! glede meg t å hørra om alt d kjekka du ska jørr:D

    SvarSlett