mandag 1. mars 2010

Bildeinnlegg fra Isla Mujeres


Venstre: Meg foran det vakreste vannet i verden.
Høyre: Vi var heldige som kom på denne utkikksposten akkurat da vi gjorde det. Sola stod perfekt på himmelen til å ta bilder. Da vi var der igjen senere på ettermiddagen, ver det ikke helt det samme.



Venstre: Vi kjører golfbil i byen. KULT!
Høyre: Hovedgata og stranda på Isla Mujeres



Venstre: Noen mennesker i Mexico er ganske små. Dette var ikke den eneste døra som var mindre enn meg. Jeg merket det også veldig godt en dag på trening. Nina og jeg ble med på en time vi ikke helt visste hva var for noe. Vi stilte oss bakerst, og jeg visste jeg var høy da jeg fant ut at jeg kunne se hele ansiktet mitt i speilet foran alle dem som stod foran meg!
Høyre: På ferja på vei hjem fra Isla Mujeres. En fantastisk dag!




Venstre: På en god og billig restaurant for å spise middag. Vi var 8 stykk på øya den lørdagen.
Høyre: Alle oss fire på golfbilen som vi leide. (Se bort fra 80-talls sveisen til meg og Sissel som sitter foran. Det blåste veldig mye den dagen!)



Venstre: Meg og Else på Mexicos østligste punkt.
Høyre: 3 flotte jenter foran verdens nydeligste vann!!!




Venstre: Den fine stranda på øya! det er absolutt å anbefale å reise hit!
Høyre: Isla Mujeres er faktisk ganske annerledes enn Playa del Carmen. Gatene er smalere og det er mye mer fargerikt. Husene finnes i utallige farger og fasonger. En veldig romantisk by.




Venstre: Elsa og meg på restaurant. (Se bort fra den stygge brunfargen min. Jeg er egentlig ikke så brun. Det er bare lyset!)
Høyre: Det var mye underholdning i hoved-gågata på øya. Meksikanske dansere og menn med flammer var bare noe av underholdningen vi hadde til middagen.

1 kommentar:

  1. Hi Rebecca!
    I can't read Norwegian but I definitely can see your photos! looks like you are having an incredible trip! What exactly are you doing over there?
    xo
    Georgie

    SvarSlett