tirsdag 16. februar 2010

Shake'n and feel'n the groove!

I dag var første dag med salsakurs! Etter siste time som sluttet kvart på fem var det full gang i salen med salsamusikk og en salsainstruktør som er blant de beste i Mexico. Det koster rett over 200-lappen og for det får vi én time salsa, to ganger i uken i en hel måned. Instruktøren snakker ikke engelsk så det ble mye tegnspråk for å forklare nye bevegelser. Men vi lærte fort og fikk svettet en del. Veldig greit å gjøre noe som har ingenting med skole eller lekser å gjøre og som skjer i ukedagene. Så neste salsatime er på onsdag og jeg gleder meg allerede!

Må bare beklage med hensyn til forrige innlegg. Å legge ut bilder sammen med tekst er veldig vanskelig med tanke på at man aldri helt vet hvordan det kommer til å se ut før etter du har lagt ut innlegget. Det ser helt annerledes ut når jeg lager dem enn slik de faktisk ender opp. Men neste innlegg skal bli bedre, det lover jeg! :)

Nå er det en del lekser som står for tur før jeg slenger meg i senga for kvelden. I morgen skal jeg på oppdateringskurs i dykking hele dagen slik at jeg er klar for å dykke når far kommer og besøker meg om litt mindre enn tre uker. DET gleder jeg meg til!!

Hasta luego

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar